Hypotheekadviseur, timing is alles!
Acht klanten zitten om de tafel. Allemaal hebben ze de afgelopen anderhalf jaar een woning met een laag energielabel gekocht: E, F, of G. En allemaal hebben ze een hypotheek afgesloten bij Centraal Beheer, Syntrus Achmea Hypotheken, Woonfonds of Attens.
In deze klantarena praten ze over hun hypotheek, over de verduurzaming van hun huis, en hoe ze het advies van hun hypotheekadviseur hebben ervaren. Ze laten foto’s zien van hun verbouwing of verduurzaming en benoemen hun emoties. Het publiek, zo’n dertig medewerkers van de genoemde merken, luistert aandachtig toe. Online kijken er nog ruim zestig collega’s mee.
Naar binnen halen
“We doen zo’n klantarena een paar keer per jaar’, vertelt José Rouwenhorst. Ze is liaison Klant en Toezichthouder van de hypotheekmerken. “Het is voor ons een manier om de stem van de klant naar binnen te halen.”
[....]